گریه

این پایگاه در راستای تولید کلیپ اختصاصی از درس اخلاق بزرگان و روضه های سخنرانان مطرح کشوری طراحی شده است.

گریه

این پایگاه در راستای تولید کلیپ اختصاصی از درس اخلاق بزرگان و روضه های سخنرانان مطرح کشوری طراحی شده است.

مشخصات بلاگ

تمامی مطالب این وبلاگ ، به طور اختصاصی تولید گشته است و در غیر اینصورت منبع را ذکر کرده ایم
________________________________
با معرفی این وبلاگ به دوستان خود ، در ثواب انتشار معارف اهل بیت شریک شوید.
________________________________
عمده مطالب وبلاگ گریه ، کلیپ و متن درس اخلاق بزرگان و اساتید اخلاق و مسائل سیر و سلوک می باشد.
________________________________
آدرس کانال تلگرام
t.me/jamaleshamse
آدرس سروش
https://sapp.ir/jamaleshamse
آدرس ایتا
https://eitaa.com/jamaleshamse

آخرین نظرات

به موج وبلاگی علیه فیلم رستاخیز بپوندید.

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۵۵ ب.ظ

متاسفانه در جشنوراه فیلم فجر امسال شاهد فیلمی از احمدرضا درویش با عنوان رستاخیز بودیم.

نمایش این فیلم که درباره حادثه روز عاشورا از زبان فرزند حر می باشد که عاشق یکی از زنان حرم امام حسین می شود و به همین دلیل به سپاه  امام ملحق می شود. درویش با گستاخی چهره قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل ( ع ) و همچنین حضرت علی اکبر ( ع ) ( که در روایات داریم شبیه ترین کس به نبی اسلام ) را بدون نور نمایش داده و همچنینصدای حضرت زینب کبری را در این فیلم شبیه سازی نموده است. این اقدام احمد رضا درویش -کارگردان سابق فیلم دوئل- درحالیست که اقدامی مشابه در فیلم مختارنامه صدای علما و مراجع را درآورده بود.  

نکته دیگر به تصویر کشیدن صحنه شهادت حضرت ابوالفضل و حضرت علی اصغر می باشد که باعث کاسته شدن از عظمت این واقعه می شود. البته آن طور که دوستان گفته اند این صحنه ها اصلا حس روضه را به مخاطب منتقل نمی کند. و در صحنه شهادت علی اصغر بر خلاف نقل مقاتل شاهد خونی شدن پای ذوالجناح هستیم.

اکران این فیلم با استقبال سرد مخاطبین جشنواره فجر روبه رو شد.

در ادامه مطلب نظر مراجع تقلید و عکس های این فیلم آورده شده است.

در زیر تصاویر بازیگر نقش حضرت عباس 


در زیر نظر مراجع تقلید آورده شده است :

آیت الله وحید خراسانی ( در واکنش به نمایش چهره حضرت عباس در فیلم مختارنامه) : آنچه که من شنیده ام، خدا نکند که چنین باشد، غلطی می خواهند انجام بدهند که اگر این غلط را انجام دادند، من وظیفه ام این است که به آنها گوشزد کنم: اگر سعادتمند باشند در دنیا بیچاره خواهند شد، اگر اهل شقاوت باشند در دنیا آسیبی به ان نخواهد رسید، ولی آن وقتی که دست بریده او وارد محشر بشود، کمر همه آنها را خواهد شکست که برای ابد از رحمت خدا محروم باشند، و آن کلمه این است، شنیده ام می خواهند...، لا اله الا الله...، می خواهند قمر بنی هاشم را به نقش هنرپیشه ها درآورند. کسی که حجت خدا مقابل قبر او می ایستد و می گوید: سلام خدا، سلام تمام انبیا، سلام تمام اوصیا، سلام تمام شهدا بر تو یا بن امیرالمؤمنین، کسی که هر صبح و شب، خدا و صد و بیست و چهار هزار پیغمبر به او سلام می کنند، این را می خواهند به نقش هنرپیشه ها درآورند. خدا نکند چنین غلطی بکنند، آن وقت هر چه پیش آید و هر چه ما بگوییم معذوریم. باید جوانهای غیرتمندِ فانی در قمر بنی هاشم، تاسوعای امسال- غیر از تاسوعاهای هر سال است در اثر این صحبت غلط- باید روز تاسوعای امسال محشری سرپا کنند در عزای قمر بنی هاشم، تا بگویند ای دست بریده کربلا، ای فرق سر پاشیده از عمود در راه خدا، تو...، تو بالاتر از اینی.

ای روزگار، ای دنیای ناپایدار، باید روزگاری بشود که ما زنده باشیم و در این روزگار بخواهند هنرپیشه ها نقش او را به مردم نشان بدهند. مردم بدانید! این نقشه ها برای این است، وقتی قمر بنی هاشم را به آن صورت نشان دادند، دیگر این سوز و گداز در روضه ها نخواهد بود، آن کسانی که آن صحنه را ببینید آن هنرپیشه را تماشا کنند، اینها دیگر آنچنان که باید در عزای او نمی سوزند، ولی باید بدانند اگر با چکمه، با کراوات خواستند این چراغ را خاموش کنند نشد، با این ریشها، با این یقه های باز هم، این نور خدا خاموش شدنی نیست.

آیة الله علوی گرگانی : شخصیت حضرت ابوالفضل علیه السلام در میان عموم مردم و مخصوصا متدینین ممتاز است و لذا برای جلوگیری از هتک حرمت و وهن به مقام ایشان لازم است از نشان دادن چهره ایشان اجتناب گردد.

دفتر آیة الله فاضل لنکرانی :در صورتی که موجب اهانت به آن بزرگوار شود جایز نیست.بازی کردن در نقش اباالفضل علیه السلام و سایر شخصیت های اسلامی به چهره باز از بازیگر، در فیلم در صورتی که موجب اهانت به آن بزرگواران شود جایز نیست.

آیة الله صافی گلپایگانی : نشان دادن چهره رسول اکرم ـ صلی الله علیه و آله ـ و حضرات ائمه معصومین و سایر اهل بیت ـ علیهم السلام ـ چون در معرض اهانت و تحریف بعضی حقایق است خودداری از آن اولی است؛ و اگر هتک حرمت باشد جایز نیست.

آیة الله سید صادق روحانی : باسمه جلت اسمائه - انسان مرکب از جسم و روح است و تمام فضائل حسنه متعلق به روح است نه جسم بلکه جسم فرمان بردار روح است و هرچه او دستور دهد عمل می کند بنابراین شخصیت و عظمت افراد به روح است و لذا در روایات وارد شده است که اول ما خلق الله العقل و خدای متعال فرمود: و عزتی و جلالی ماخلقت خلقا احب الی منک ایاک آمر و ایاک اثیب و عقل جوهر ملکوتی نورانی است که خدای متعال او را از نور عظمت خودش خلق کرده است و تمام موجودات را از ظلمت عدم به واسطه او نور وجود عنایت فرمود، و لذا پیغمبر(ص) هم می فرمودند: اول ما خلق الله نوری و در روایات دیگر ـ روحی ـ و از نور پیغمبر(ص) انوار انبیاء و اولیاءالله خلق شده اند و یکی از اولیاء بزرگ حضرت ابوالفضل سلام الله علیه است که دارای مقامات عالیه می باشند و هیچ فیلم و نمایش و تصویری ممکن نیست بتواند اندکی از مقام عالی آن حضرت را نشان دهد بنابراین به نظر من صورت حضرت را نشان ندهند زیرا این کار نه تنها در بیان فضائل و برجستگی های شخصیت ایشان موثر نیست بلکه ممکن است به دلایل مختلف حتی در دراز مدت تاثیر منفی نیز در ذهن افراد بگذارد.

آیت الله عزالدین زنجانینشان دادن چهره حضرت ابوالفضل العباس سلام الله علیه در فیلم اشکال شرعی ندارد اما باید دقت شود که فردی برای این نقش انتخاب گردد که سابقه نقش منفی در اذهان مخاطبان نداشته باشد و بعدا نیز مراقب نقش های خود در فیلم های بعدی باشد و هرچند که نشان دادن عظمت و شخصیت والای حضرت ابوالفضل العباس سلام الله علیه کما هو حقه در قالب فیلم و دیگر هنرها ممکن نیست اما دست اندرکاران فیلم سعی کنند که با استفاده از روایات اهل بیت علیهم السلام و تاریخ های معتبر سیمایی نزدیک به شخصیت حقیقی آن بزرگوار عرضه بکنند،خلاصه کار عظیم و دشواری است و دقت بسیار می طلبد. 

آیت الله سیستانی : اگر اصل حرمت و بزرگداشت آنان رعایت شود و شخصیت مقدّس آنان را در اذهان مردم خدشه‌دار نکند مانعی ندارد.
آیت الله مظاهری : نمایش چهره حضرت عباس از سیما را جایز ندانشته و فتوا دادند: «این کار حرام است و باید نباشد».
عکس های فیلم 




* یه سوال : مگر در روایات نداریم چهره حضرت علی اکبر بسیار شبیه به چهره حضرت خاتم محمد مصطفی(ص) است پس با چه جراتی چهره پیامبر را در این فیلم به تصویر کشیده اید ؟  

* به گزارش پایگاه عقیق ، خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» در تماس با دفتر آیت الله وحید خراسانی یکی از مراجع تقلید در خصوص این عمل و نگاه کردن این فیلم سئوال های خود را مطرح کرد.

دفتر آیت الله وحید خراسانی ضمن ابراز ناراحتی از نشان دادن تمثال و تصاویر مربوط به چهره حضرت عباس (ع) و تکرار آن، دیدن این فیلم را توسط مقلدانشان جایز ندانست.

* متن نامه آیت الله مکارم شیرازی :

ریاست محترم سازمان سینمایی کشور جناب مستطاب آقای ایوبی

با اهداء سلام و تحیّت:

عدّه قابل توجهی به دفتر ما شکایت کرده اند که چرا در فیلم رستاخیز چهره حضرت قمر بنی هاشم و جمعی دیگر از شهدای کربلا علیهم السلام به طور مشخص نشان داده شده و می دانیم این کار آثار نامطلوبی دارد و نیز به بعضی از وقایع تاریخی آن ایراد کرده اند. آیا بنا بر این است که سازمان سینمایی قداست مقدّسات را بشکند و از خطوط قرمز بگذرد!!!

** در این فیلم عبدالله بن عمر جزء اصحاب امام حسین معرفی می شود.
استفتاهای خبرگزاری رجا نیوز

* دوستان وبلاگ نویس با لینک این صفحه به این موج بپوندند. http://gerye.blog.ir/post/34



نظرات  (۲۶)

از ماست که برماست وقتی هنوز مااندر خم یک کوچه هستیم این میشه که مصطفی عقاد که خدا رحمتش کند میاد و برای ما چه مسلمونهای شیعه ؟؟ فیلم محمدرسول اله رو میسازه که هنوزم که هنوزه وقتی آهنگش فقط آهنگش پخش میشه موهای تن آدم سیخ میشه البته ما فقط از مسلمونی و شیغ=عه فقط انحنای ذوالفقارش رو بلدیم به هرحال آقای درویش دوئل خیلی خوب بود اما انگار میدونستی که دوئل بزرگ زندگیت رستاخیز میشه برایت آرزوی بهترینهارو دارم و امیدوارم سقای دشت کربلا جواب هجمه ای که برایت درست شده را بدهد
درثانی معلوم شد وقتی وقتی پول ملت خورده میشه علما کجا هستند دارتد راجب به فیلمهای سینما نظرمیدن
  • زهیر حسینی
  • سلام چندتا نامرد خواستن به حضرت زینب(س)اهانت کنن این همه شهید مدافع حرم دادیم نذارین تو مملکت خودمون همچین چیزی پا بگیره که اون وقت قصه ظهور طولانی تر میشه اگه می خواین به فاجعه این فیلم پی ببرین فیلم نامه شو بخون هر جور شد با همه جونمون پای دینمون واستیم
  • فائزه سعادتمند
  • سلام
    نظرتون در مورد نظر ابراهیم حاتمی کیا درباره این فیلم چیه؟
    -
    تشریف بیارین اونطرف ها :)
  • منتظر بهار
  • سلام علیکم خدایا از فتنه های آخرالزمان نجاتمان بده .من که جرات نمیکنم این فیلم رو ببینم . حس بدی دارم، از این همه وقاحت در عجبم .یا علی
    به وبلگ بنده هم سری بزنید متشکرم
  • میلاد رضایی
  • شما هم آتیش بیار معرکه باشید شاید که آیت الله وحید خراسانی از حوری هاشون به شما قرض دادند ;)
    یا حق!
    پاسخ:

    انشالله این مرد الهی گوشه چشمی به ما داشته باشد.

  • بیدار بیقرار
  • دیروز یکی از دوستان فایل صوتی از حاج اقا نقویان بهم نشون داد که دراون اقای نقویان صحبت هایی را علیه مقام معظم رهبری دارند من خیلی جا خوردم وناراحت شدم داشتم توی وبلاگم مطالبی مینوشتم که از سر دلخوری بود ولی بحمدالله خدا صفحه ای رو برام باز کرد که دراون حاح اقا نقویان با توضیحاتی گسترده ثابت کرد که اون کلیپ صوتی مونتاژ شده بود این قضیه برای چندماه پیش بود ولی چون من خودم هم الان شنیدم گفتم بذارمش شاید شما هم شنیده باشید
    توی لینک متن صحبت ها و توضیحات اقای نقویان است حتما حتما به لینک سربزنید
    یاعلی

    http://www.khabaronline.ir/detail/313062/culture/religion
    سلام مومن

    نظر آیه الله سیستانی رو من جایی ندیدم بجز اینجا...(در سایت خودشون هم نگاه کردم)

    در ضمن مراجع دیگه هم موضع گرفتن که بهتره اون مواضع رو هم منتشر کنید مثل آیة الله مکارم

    حقیر مواضع رو در وبلاگ smj158.blogfa.com منتشر کردم+مواضع مداحین و ذاکرین امام حسین علیه السلام.

    __________
    یا حسین.
    پاسخ:
    با سلام.
    وبلاگتون بازدید شد.
    تشکر از اینکه به وبلاگ ما لینک دادید.
    متن ابتدایی مطلبتان را دقیقا از ما کپی برداری کرده بودید همچنین تصاویرتان را.
    یه سایت درس خوب راه بندازید فیلم رو بهش اعتراض کنیم. یه کمپین درست حسابی.
    با سلام. اولا میخواستم خواهش کنم در مورد مساله مهمی مثل عاشورا از لفظ غیر مستند "آن طور که دوستان گفته اند" استفاده نکنید و با دلیل اشاره کنید خواهش دوم اینکه نظر مراجع تقلید را کامل و همراه با سوال پرسیده شده یا شبهه مطرح شده باشد تا مشخص تر باشد و حرف آخر اینکه یا با حذف برخی تصاویر و صداها مشکل فیلم حل می شود یا نه؟ برای پاسخ به این سوال باید علمای دین تصمیم بگیرند شاید اگر به جای موج علیه فیلم موج درخواست بررسی برای این فیلم نزد مراجع با صلاحیت را دنبال کنیم بهتر است واقعا چند نفر این فیلم را کامل دیده اند و از بین آنها چند نفر ذی صلاح برای تایید یا عدم تایید آن بوده اند؟ با تشکر
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " موج وبلاگی علیه فیلم «رستاخیز» "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/22352
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن، تمام ظرفیّت‌های خودتان را به کار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید."
    یا علی
  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

    باسلام وادب ....
    غروب روز جمعه است ... سلامت وفرج مولایمان ابتدا خواهان سلام وصلوات از سوی شما خواهران وبرادران گرامی ام هستم که آن دعای الهی عظم البلاء خواهد بود واما بعد بسیار مهم و حیاتی که ان شاالله هرجا هستید این موضوع را پیگیری کنید و خواهش دارم که غافل از این موضوع نشوید که خدا همه ما را یاری خواهد نمود ان شاالله....
    و اما پیشنهاد و در خواست...

    یک پیشنهاد !!!خواهشمند است به اشتراک بگذارید....
    دوستان گرامی ومومنین بزرگوار؛در شرایط فعلی منطقه ی خاور میانه
    و اعلام برائت از حرکت سازنده ی فیلم "روز رستاخیز "که چهره ی
    عزیزان و بزرگان تشیع را در فیلم به وضوح نشان داده است و اکنون که
    ما شیعیان مولایمان امیرالمومنین علی ابن ابیطالب ارواحناله لک الفدا
    مورد هجمه ی سنگین از سوی سلفی ها وتکفیریها قرار گرفته ایم و این روند
    باعث کشته شدن بیشتر شیعیان از سوی آنها در تمام جهان اسلام شده
    و ما را به خرافه پرستی و غیره از ذهن فاسدشان محکوم می نمایند ؛ و این موضوع باعث روندی شده که بقاع متبرکه آل الله ارواحناله لک الفدا و تمامی اصحاب خاندان رسول خدا و آنچه معتقدات راستین اسلام ناب محمدی می باشد وارد مرحله ی تازه ای گردد که مورد تهاجم ودست درازی و تخریب گسترده است؛لذا تقاضامند!!!!!!!!!
    است کمپینی را ایجاد فرمائید و به جهت اعتراض از این فیلم و کارگردانش؛که کار را از جهل گذرانده است و با عنادی محکم در مقابل همه ی دلسوزان ایستادگی می نماید؛
    این موضوع را مورد پیگیری مسئولین فرهنگی کشور اسلامی یمان
    قرار دهید ؛چرا که علمای بزرگوار از شهر نورانی قم به این کارگردان که به ظاهر خود را مومن و انقلابی می نامد؛ نامه نوشته اند و اعتراض نموده اند ؛اما این جناب بی ادب ؛ با کمال بی ادبی تمام به ساحت مقدس رجال دینی و الهی مان؛ از این موضوع تمرد نموده و آنها را مورد خطاب ناخوشایندی قرار داده است...دوستان گرامی ام ؛ خواهران خوبم وبرادران بزرگوارم ؛ خواهش می کنم این خبر را به گوش تمام دوستان خود برسانید؛
    چون این موارد اکنون و در حال حاضر در منطقه خاور میانه از لحاظ سیاسی
    و امنیتی باعث تخریب و تهدید بیشتر جان عزیزان و شیعیان امام زمان ارواحناله لک الفدا خواهد شد و امید است آنان که منتظر فرج مولایمان هستند در این امر رضای خدواند تبارک وتعالی و مولایمان را در نظر گیرند که باعث خشنودی آن ولی گرامی و غریب خداوند خواهید شد و این غم سنگین که امروز موجب دل حضرتشان شده ومی شود را کمی سبک نمائیم.ان شاالله
    عزیزان هر عمل ما که باعث کشته شدن و یا مشکلات پیش پای یک شیعه ی آن حضرت شود؛ بدانید در آن خون و آن مشکل ما در دنیا وعقبا پاسخگو خواهیم بود.... والسلام علیکم و الرحمه الله وبرکاه
    اجر کم عندالله بحق مولایمان حسین جان.....
    مجنون الحسین جان...العبد فقیر ...


  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اوچشم هایی را که به خیانت گردش می کند میداند واز آن چه درسینه ها پنهان است با خبر است.(غافر/19)
  • ✿ηαℨ ʟḯ✿
  • سلام
    متاسفم که انقدر سینمامون بی درو پیکر شده که هرکس و ناکس به خودشون جرات میدن با اعتقادات مردم بازی کنن !!!!
    خیلی ناراحت شدم ..........
    امسال اتفاقات ناگواری تو فیلم فجر افتاده یکیشم طنین انداز شدن اسامی بازیگران قبل انقلاب به عنوان بزرگان سینما!!!!!
    جالبه همون آدم الان تو زشتترین فیلما داره عرض اندام میکنه!!!!

    دوست عزیز وبلاگ خوبی دارین اگه با تبادل لینک موافقین خوشحال میشم خبرم کنین
    دلم گرفت...
    نفهمیدم چرا؟
    بعدها کسی بهم گفت اون لحظه امام زمان دلتنگت بوده...
    با سلام حضرت آیت اله وحید مد ظله تنها مرجع تقلید نیستند سایر مراجع هم نظر دارن پس با ایت استدلالها نمیتوان محکوم کرد ضمن آنکه فیلم نیز باید دیده شود . والسلام . التماس دعا
    خدایا ببخش که یک عمر

    عاشقانه هایم را خرج این و آن کردم!

    و به تو فقط یک مشت خمیازه و

    کسلی و بی حوصلگی تحویل دادم!
  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم رب الحسین اروحناله لک الفدا
    رزق ما را از ازل داد حسین روحی فدا....
    کد ملی ؛سبد کالا چیست؟!!!
    نان خور حضرت ارباب هستیم
    احتیاجی به حسن آقا نیست!!!!
    لبیک یا حسین جان..لک لبیک.....
    سلام
    متاسفانه هر سال باید در این جشنواره از این قبیل فیلمه باشه که جسارتشون انقدر زیاد شده که در مورد اهل بیت و چهره ها هم وارد میشن .
    ما می آییـــــــــــــم شما هم بیاییـــــــــــــــــــد
    وعده ما 22 بهمن...
    سلام بزرگوار...
    سلام، با خنده ی فرشتگان بر زنان بدحجاب!منتظر قدوم مبارکتان هستم.
    وفات حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)تسلیت باد.
    پاسخ:
    به خواست خدا خدمت می رسیم.
    اشک های «قم»، به خیابان های اندوه می ریزد. همراه با متونِ فقاهت، پسکوچه های ماتم، نوحه می خوانند.
    بانویی از جنس بهار، کوچ می کند و پرستوها را در غربتی پیوسته می گذارد.
    وفات فاطمه معصومه (س) تسلیت باد.
    برو عمو خدا پدرتو بیامرزه
    تو سال توی سینمای فاسد ایران چندتا فیلم مذهبی و هدف دار و از این قبیل ساخته میشه که حالا ما خودمون داریم کمپین ضدش رو میسازیم
    اولا اهانتی صورت نگرفته در فیلم که جایز نباشه
    دوما حضرت ابوالفضل معصوم نیستند اگه معصوم بودند مثلا اگه تصویر حضرت علی باشه چه بی اهانت چه با اهانت مشکل داشت
    سوما اگه خواسته باشه سینمای اسلامی با شماها پیش بره که التماس دعا
    اگر اشکال داره چرا جو میگیرین کمپین میزنین یه تذکر کار سختی
    شماها چند تا فیلم ضد فرهنگی رو رفتی براش کمپین زدی که الا ماشالله تو مملکت پره که حالا اومدی سراغ این
    مسخرس بخدا
    پاسخ:
    دوست عزیز بهتر بود نظر مراجعی مثل آیت الله وحید را مطالعه می کردید بعدا نظر می دادید.اینکه سینمای ایران فیلم فاسد می سازد درست ولی این دلیل نمی شود چشممان را روی هر فیلم مذهبی که ساخته می شود ببندیم.
    "تمام شیعیان با شفاعتش بهشتی اند..."
    امام صادق از نوه اش معصومه خبر می داد...
    وقتی مدینه لیاقت ندارد مدفن زهرا شود...
    مزارش آشکار می شود در قم...
    همان که مرقد معصومه اش می نامند...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • انشالله بتونیم جلوی اکران عمومیش رو بگیریم

    ***********
    فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُلْ حَسْبِیَ اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ
    پس اگر (از سخنان خداوند) روى گردان شدند، بگو: خداوند مرا کافى است، هیچ معبودى جز او نیست، تنها بر او توکّل کرده‏ام و او پروردگار عرش بزرگ است.(توبه/129)
  • سجاد مؤذنی
  • به نظر شما علامه مصباح یزدی بی سواد است؟
    این کلیپ را دانلود نکنی از دستت رفته !…
    دانلود در
    http://sajjad-m.blog.ir/

    عزت این مردم را می فروشید خون های هزاران شهید را در طول این سی و چند سال به باد می دهید برای اینکه چند روز چند دلار از پولتان را به شما برگردانند؟زهی حماقت!
    سلام
    متاسفم واقعا ..امسال جشنواره چندتا فیلم مشکل دار بوده فقط این نبوده.
    پاسخ:
    احتمالا در سال های آینده ، شاهد حملات شدیدتری در عرصه فرهنگی باشیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی